Doprava zdarma a EET
Podmínky dopravy mmilenium zdarma:
.
Při objednávce nad 21.000 Kč je doprava zdarma, neplatí pro nerezový nábytek, sklo a porcelán a chemii do myček, Jedná se o zvlášť choulostivé či těžké zboží, doprava se naceňuje individuálně.
Záleží na mnoha okolnostech, počet, váha, vzdálenost.
Je-li hodnota Vaší objednávky nižší a chcete-li si sjednat dopravu zdarma,
spojte se s námi telefonicky či e-mailem, Váš požadavek se bude řešit individuálně.
.
V našem e-shopu si zákazník volí dopravu sám z uvedené nabídky možných doprav,
tato nabídka doprav byla v max. možné míře zjednodušena,
jelikož zákazník mnohdy nezná hmotnost objednaného zboží,
proto v případě nutnosti opravy ceny za dopravu
(opíráme se o reálné tarify PPL, Toptrans, Česká pošta, kde záleží na hmotnosti zásilky a na vzdálenosti přepravy v km),
Vám zašleme informační e-mail s cenou dopravy k odsouhlasení.
.
Pro tyto kraje: Liberecký, Ústecký, Středočeský, Prahu a část Východočeského,
ve zkratce cca do 150km od Liberce, nabízíme dopravu naším vozem za 160 Kč,
termín naší přepravy mmilenium je řízen naším rozvozovým plánem.
.
Pro Vaší spokojenost a zdar expedice činíme vždy maximum
a děkujeme Vám za spolupráci.
.
Upozornění, pokyny pro převzetí zboží od smluvního přepravce (PPL):
.
Na základě Vaší objednávky Vám zasíláme porcelán, či jiné křehké zboží.
Přestože bude zásilka označena jako „Křehké zboží“, při převzetí ji řádně překontrolujte,
zda nedošlo během přepravy k poškození. Pokud ano, postupujte následovně:
.
1. uveďte poznámku o poškození přepravci do přepravního listu
2. sepište na místě s řidičem detailní „Zápis o škodě“
3. proveďte fotodokumentaci poškozeného zboží
4. proveďte fotodokumentaci obalu a přepravního štítku
.
Bohužel z hlediska uznání případné reklamace přepravcem/pojištovnou/ je třeba mít škodu velmi dobře zdokumentovanou
a všechny náležitosti je třeba odeslat přepravci e-mailem, kopii k nám na mmilenium.cz .
.
Pokud z nějakých důvodů nesepíšete „Zápis o škodě“ ihned s přepravcem při převzetí, musíte tak učinit max. do 3 dnů.
.
Na pozdější reklamace mechanického poškození a bez doručení „Zápisu o škodě“ nemůže být brán z naší strany zřetel na uznání reklamace.
.
Děkujeme za pochopení.
.
EET:
.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.