Produkty
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Doprava zdarma a EET

Podmínky dopravy mmilenium zdarma:


Při objednávce nad 19.900 Kč je doprava zdarma.
Je-li hodnota Vaší objednávky nižší a chcete-li si sjednat dopravu zdarma,
spojte se s námi telefonicky či e-mailem, Váš požadavek se bude řešit individuálně.


V našem e-shopu si zákazník volí dopravu sám z uvedené nabídky možných doprav,
tato nabídka doprav byla v max. možné míře zjednodušena,
jelikož zákazník mnohdy nezná hmotnost objednaného zboží,
proto v případě nutnosti opravy ceny za dopravu
(opíráme se o reálné tarify PPL, Toptrans, Česká pošta, kde záleží na hmotnosti zásilky a na vzdálenosti přepravy v km),
Vám zašleme informační e-mail s cenou dopravy k odsouhlasení.


Pro tyto kraje: Liberecký, Ústecký, Středočeský, Prahu a část Východočeského,
ve zkratce cca do 150km od Liberce, nabízíme dopravu naším vozem za 121 Kč,
termín naší přepravy mmilenium je řízen naším rozvozovým plánem.


Pro Vaší spokojenost a zdar expedice činíme vždy maximum
a děkujeme Vám za spolupráci.

 


Upozornění, pokyny pro převzetí zboží od smluvního přepravce (PPL):


na základě Vaší objednávky Vám zasíláme porcelán, či jiné křehké zboží.
Přestože bude zásilka označena jako „Křehké zboží“, při převzetí  ji řádně překontrolujte,
zda nedošlo během přepravy k poškození. Pokud ano, postupujte následovně :


1. uveďte poznámku o poškození přepravci do přepravního listu
2. sepište  na místě s řidičem detailní „Zápis o škodě“
3. proveďte  fotodokumentaci poškozeného zboží
4. proveďte fotodokumentaci obalu


Bohužel z hlediska uznání případné reklamace přepravcem/pojištovnou/ je třeba mít  škodu velmi dobře zdokumentovanou
a všechny náležitosti je třeba odeslat přepravci e-mailem, kopii k nám na mmilenium.cz .


Pokud z nějakých důvodů nesepíšete „Zápis o škodě“ ihned s přepravcem při převzetí, musíte tak učinit max. do 3 dnů.


Na pozdější reklamace mechanického poškození a bez doručení „Zápisu o škodě“ nemůže být brán z naší strany zřetel na uznání reklamace.


Děkujeme za pochopení.

 

EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku.
Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
 


TOPlist