Produkty
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Došla poškozená zásilka

Postup při podání reklamace
.
Poškození zásilky nám musíte nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky od přepravce a to
telefonicky na číslo 602 286 940 nebo 728 173 763
a také emailem na adresu mm@mmilenium.cz
.
Pro úspěšné zahájení reklamačního řízení je důležité zaslat emailem kompletní fotodokumentaci, která musí obsahovat tyto fotografie:
.
1, Etiketa s číslem zásilky, kde je uveden příjemce
2, Balení celé zásilky alespoň dvě fotky z různých pohledů,
    v záběru značky Křehké, Neklopit, Sklo a podobně
3, Balení poškozeného zboží, výplně, bublinková fólie, výztuhy, kartony navíc
4, Pokud přijde zboží na paletě, tak i celou zásilku vč. palety
5, Obaly, kartony, vše v čem je zásilka doručena - NEVYHAZOVAT
    - ponechat u sebe k případnému dořešení reklamace, PPL si sama kontroluje stav
6, Doručuje-li zboží Toptrans, je bezpodmínečně nutné celou zásilku nejprve důkladně zkotrolovat,
   prohlédnout a teprve poté potvrdit přepravní list řidiči. Jakékoliv poškození musí být zapsáno do přepravního listu
   a musí být podepsáno i doručujícím řidičem, vše si vyfoťte.
   Nebude-li v přepravních listech poznámka o poškozeném zboží, Toptrans reklamace neuznává a vůbec se jimi nezabývá. 
.
Pozor na velikosti obrázků, jsou li fotografie velké, zkontrolujte, zda email odešel a byl doručen, fotografie posílejte po jedné, více emailů
.
Po obdržení všech nutných podkladů Vás budeme kontaktovat o způsobu vyřízení dané reklamace.
.
V případě nedodání všech potřebných podkladů nemusí být Vaše reklamace vyřízena ve Váš prospěch.
.
Velice děkujeme za dodržení daného postupu, čímž urychlíte proces vyřízení reklamace
.
mmilenium s.r.o.
Miroslav Málek (mm) - Eva Málková (em)
www.mmilenium.cz - www.velkoobchodgastro.cz
mm@mmilenium.cz - info@velkoobchodgastro.cz
460 06 Liberec 6, Zelené údolí 1024
602 286 940, 485 135 337, 728 173 763
.
IČO: 08254532
DIČ: CZ08254532

 


TOPlist