Produkty
Přihlášení
Uživatel:
Heslo:

E-mailový zpravodaj
 
 

Informace o novinkách a akcích na Váš e-mail.

Došla poškozená zásilka

Došla poškozená zásilka

Postup při podání reklamace

 

Poškození zásilky nám musíte nahlásit nejpozději do dvou pracovních dnů od převzetí zásilky od přepravce a to 

 

telefonicky na číslo 602 286 940 nebo 728 173 763

 

a také emailem na adresu mm@mmilenium.cz

 

Pro úspěšné zahájení reklamačního řízení je důležité zaslat emailem kompletní fotodokumentaci, která musí obsahovat tyto fotografie:

 

1, Etiketa s číslem zásilky, kde je uveden příjemce

2, Balení celé zásilky alespoň dvě fotky z různých pohledů, 

    v záběru značky Křehké, Neklopit, Sklo a podobně

3, Balení poškozeného zboží, výplně, bublinková fólie, výztuhy, kartony navíc

4, Pokud přijde zboží na paletě, tak i celou zásilku vč. palety

5, Obaly, kartony, vše v čem je zásilka doručena - NEVYHAZOVAT 

    - ponechat u sebe k případnému dořešení reklamace, PPL si sama kontroluje stav

 

Pozor na velikosti obrázků, jsou li fotografie velké, zkontrolujte, zda email odešel a byl doručen, fotografie posílejte po jedné, více emailů

 

Po obdržení všech nutných podkladů Vás budeme kontaktovat o způsobu vyřízení dané reklamace.

 

V případě nedodání všech potřebných podkladů nemusí být Vaše reklamace vyřízena ve Váš prospěch.

 

Velice děkujeme za dodržení daného postupu, čímž urychlíte proces vyřízení reklamace

 

 

Miroslav Málek - Eva Málková 

www.mmilenium.cz - www.velkoobchodgastro.cz

mm@mmilenium.cz - info@velkoobchodgastro.cz

460 06 Liberec 6, Zelené údolí 1024

602 286 940, 485 135 337, 728 173 763

 

TOPlist